Blog

Voordat je klanten kunt helpen

16-01-2013 11:47

Voordat wij de klanten helpen laten we de klant een beetje rond kijken. Dat doen wij omdat de klant dan rustig naar onze artikelen kunnen kijken, daarna vragen wij of we de klant kunnen helpen.

Kleding

16-01-2013 11:29

Alle verkoopmedewerkers bij Hafkamp Modeschoenen zijn netjes gekleed.

    De vrouwen dragen een rok of een nette broek. De mannen een nette broek met  bijgepassend overhemd, en een bijpassend stropdas.

    

 

Waarom kleden onze medewerkers zich zo netjes?

Omdat al onze verkoopmedewerkers een nette uitstraling moet geven aan de klant. Daardoor zorgen we er ook voor dat de klant kennisen,vrienden en familie infomeert dat wij een nette zaak zijn.

Verzorging

15-01-2013 11:37

Onze verkoopmedewerkers moeten een goede verzorging hebben. Ze moeten een nette uitstraling hebben, de vrouwen mogen niet veel make-up dragen en de mannen mogen geen baard. Daarvoor krijgen onze medewerkers een paar gezichtsproducten die ze kunnen gebruiken.

Werkzaamheden

10-01-2013 00:00

Mijn collega's en ik zijn altijd druk bezig met de klanten en het uiterlijk van de winkel. Ieder heeft dan een eigen werkzaamheid waar we druk mee besig zijn. Hier ziet u een collega van mij die achter de kassa staan. Meneer is altijd erg vriendelijk tegen de klant en zorgt er altijd wel voor dat de klant terug komt.

Huisregels Hafkamp Modeschoenen

20-12-2012 08:58

Natuurlijk hebben wij ook huisregels waar alle medewerkers zich aan moet houden, deze regels zijn erg belangrijk. Niet alleen voor ons maar ook voor de klant.

Dit zijn de 10 belangrijkste regels van Hafkamp Modeschoenen:

1. Een medewerker is een kwartier voor de openingstijd van de winkel aanwezig.

2. Een medewerker moet letten op zijn taalgebruik.

3. Een medewerker mag niet vloeken in de winkel en het magazijn.

4. Een medewerker mag niet in de winkel roken.

5. Een medewerker mag niet in de pauzes roken.

6. Een medewerker heeft tijdens de werkuren zijn mobiel uit staan.

7. Een medewerker voert tijdens de werkuren geen privégesprekken.

8. Een medewerker moet een onveilige situatie in de winkel direct melden.

9. Een medewerker belt bij ziekte ruim van tevoren af.

10. Een medewerker mag geen zichtbare tatoeages en piercings dragen.

Eerste blog

18-12-2012 09:18

In de komende bloggen vertel ik mijn ervaring als verkoper bij Hafkamp Modeschoenen.

 

 

- Lily